Έζησε 11 χρόνια με λύκους. Όταν γύρισε στους ανθρώπους, κατάλαβε πόσο καλύτερα ήταν με τους λύκους.
επιμέλεια: Ελένη Σοφού Τον έδωσαν σε έναν βοσκό, τον ξέχασαν, και έζησε με λύκους. Όταν επέστρεψε στους ανθρώπους, ένιωσε ξένος. Ήθελε μόνο να επιστρέψει στο δάσος. Συντάκτης: Γρηγόρης Κεντητός Το 1954, ένα εφτάχρονο αγόρι από την Ανδαλουσία που το έλεγαν Μάρκος, παραδόθηκε από τον ίδιο του τον πατέρα σ’ έναν ηλικιωμένο βοσκό στα βουνά της Σιέρα …








